Jag saknar snygga och diskreta vardagsplagg, mössor etc.. Jag tycker att DIF Fotboll lyckas ta fram snygga saker. Och fåfäng som jag är köper jag familjens kläder där...
Nu går jag mest på Hockey och vill stödja DIF Hockey med mina surt förvärvade pengar..
Snälla ta fram mer kläder för vuxna och barn som är lite trendkänsliga...Jag vill handla, men nuvarande sortiment känns inte uppdaterat.. (Det jag söker efter är lite mer storstads trendkänsla, uppdaterat mode! Vi vill väl skilja oss från bönderna och deras HillyBilly-stil med Indianer, Måsar och annat skit..)
Kalla fakta är att shopens utbud är för tunnt, och det som erbjuds är i stort för fult att bära. Ge mig en stilren hoodie med en stilren sköld. Inget tjafs - inget kladd. Bara DIF.
Kalla fakta är att shopens utbud är för tunnt, och det som erbjuds är i stort för fult att bära. Ge mig en stilren hoodie med en stilren sköld. Inget tjafs - inget kladd. Bara DIF.
...och, givetvis, autentiska matchtröjor.
Instämmer. Lite mer DIF och mindre bonnigt är att önska i webbshopen.
_________________ ...och på den sjunde dagen skapade Gud # 28 Björn Nord.
...och, givetvis, autentiska matchtröjor.
Instämmer. Lite mer DIF och mindre bonnigt är att önska i webbshopen.
Kan inget annat än att hålla med, tycker att utbudet i shopen känns oerhört tomt!
Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]